Som online marketingový špecialista zameriavajúci sa na online prostredie. Vyštudoval som manažment so špecializáciou na marketing a momentálne pokračujem v PhDr. štúdiu.

Budujem vzdelávaciu platformu, konzultujem, prednášam, školím a stále sa snažím posúvať vpred seba a všetkých ľudí okolo seba.

Mojim cieľom je predovšetkým vzdelávať tunajší trh, ktorý má podľa mňa veľa "defektov". Ak chcete vedieť ako sa mi darí pri tejto náročnej úlohe, nechajte mi na seba kontakt.

Dlho som nevedel, čo chcem v živote robiť, a tak som si zvolil bežný postup a šiel na  školu, kde som si aspon trošku vedel predstaviť, že nebudem trpieť. Počas štúdia som sa bližšie zoznámil s online marketingom, ktorý ma chytil natoľko, že som celé dni zavretý v izbe nasával nové informácie. Baví ma práca natoľko, že nepoznám ten pocit, keď človek chodí do práce a dúfa, kedy mu konečne padne.

Ako som sa postupne zlepšoval, bol som nútený filtrovať množstvo informácií, ktoré sa na internete nachádzajú. Verte mi, stále je to boj. To ma aj priviedlo k myšlienke sa zamerať na vzdelávanie, pretože moje okolie sa stráca v pracovnom živote a väčšina stále čaká kam ich život zaveje. A to je chyba. Každý z nás by mal k niečomu smerovať.

Počas školenia v Prahe

Na bezpečnostnej konferencií 

​Počas štúdia a po jeho skončení som pracoval pre rôznych menších klientov a posledné 2 roky som bol súčasťou cybersecurity startupu LIFARS so sídlom v New Yorku, kde som aj pracoval ako špecialista digitálneho marketingu. 

Môj hlavný fokus je výkonnostná časť marketingu, predovšektým vyhľadávače, hlavne SEO, čiastočne aj platená reklama. Čo na mne moji klienti však oceňujú najviac je prehľad vo všetkých sférach marketingu a schopnosť podať komplexný pohľad na ich business. 

Som organizovaný človek, na všetky aktivity mám vytvorené checklisty a smernice a úprimne sa snažím použiť len také taktiky, ktoré majú pre vás zmysel. Kto má predsa chuť plytvať časom?

Počas posledných rokov som vyhodil von oknom veľa zbytočných eur, neúspešne budoval množstvo webov, a hlavne strácal obrovské množstvom času hľadaním "ideálneho marketingu". Ako človek so sklonmi k perfekcionizmu som testoval všetky dostupné šablóny, pluginy, tooly, postupy a výsledkom bola značná frustrácia. Nakoniec som to ale prekonal a našiel postupy, ktoré mi fungujú a chcem ich poskytnúť ďalej. Mám množstvo webov rôzneho charakteru, ale mojim prímárnym fokusom  je vzdelávací portál Marketing Player a projekty s ním spojené.